dissabte, 18 de febrer del 2012

La manta dels 100 desitjos

Bai Jia Bei (la manta dels 100 desitjos) és una antiga tradició del Nord de la Xina amb la que es celebra l’arribada d’un nou fill/a. La manta es fa unint els retalls de la tela que els familiars i amics envien juntament amb una targeta amb un desig pel petit/a. Cada trosset de la manta representa els bons desitjos pel nen/a. Diuen que és una manera perquè l’espera no es faci gaire llarga...
Així que ens hem animat a començar-la!
Algunes instruccions:
  •  Tela: Ha de ser de cotó (25cm x 25cm).
  • Targetes amb el desig: Al vostre gust! Ens encantaran! Cal que a la targeta i hagi un tros de tela enganxat. Així quan ho mirem ho podrem identificar amb la manta.
  •  No us descuideu de posar el nom, nom del bloc…

    Ens fa molta il·lusió començar la manta amb tots els desitjos de familiars, amics, companys de viatge…

    Gràcies i una abraçada!


    Si voleu col·laborar ens podeu enviar un mail a: retratdefamilia@gmail.com i us passarem la nostra adreça.

4 comentaris:

  1. Aissssss jo la tinc allà tota talladeta i mig començada.... quina mandrota fa cosir-la!! jajaja.

    Quan passis per casa diguem-ho que te n'ensenyo una de moooooooooooolt guapa que em van regalar.

    Laura.

    ResponElimina
  2. Podeis contar con mi aportación, será una placer hacérosla llegar y compartir con vosotros este camino.
    Un saludo.

    ResponElimina
  3. Jo ja la vaig acabar i penso que no em van sobrar retalls tan grans, ja que els feia de 20x20, però puc mirar qué trobo ;-)

    ResponElimina
  4. M'apunto!! ;)) Ja et demanaré l'adreça quan tingui l'assumpte a punt, okis?
    Jo n'estic fent una, però amb quadrets de llana de colors fets amb mitxa!! Ja en tinc una colla de fets, ja penjaré fotos quan la tingui cosida, és una manta dels desitjos "diferent", :)).

    ResponElimina