dissabte, 28 de gener del 2012

Premi!!!

Hem rebut el nostre primer premi! M’ha fet molta il·lusió.  El premi es diu gràcies per la teva amistat i ens l'ha concedit l’Ester de "En un bosque de"… Gràcies xula! ;)
S'han de contestar unes preguntes, som-hi doncs…
1)    Escull un moment de la teva vida molt important, només un…

Buff!!! N’hi ha molts. Des del dia que vaig conèixer a l’Arnau, el dia que van néixer els meus nebots, el dia que vam entregar la sol·licitud d’adopció... La vida està plena d’aquells petits moments que et fan feliç!

2)    Quin lloc del món t’agradaria visitar i no coneixes?

N’hi ha tants que m’agradaria visitar: Tailàndia, l’Índia, Brasil, qualsevol país Africà... Sempre estem disposats a conèixer nous països. Però sobretot m’agradaria conèixer el país d’origen del nostre fill/a.

3)    Fes un menú amb el teu menjar preferit. 1er plat, 2n plat i postres.

1er: Amanida. Viuria d’amanides! M’encanten!
2n: La fideuà de la meva mare
Postres: No sóc massa de postres, però el couland de xocolata m’encanta.

4)    Quin seria el teu treball perfecte o professió sense pensar en el sou?

Ser mestra és el que més m’agrada, i em costa pensar amb alguna altra professió. M’agrada molt tot el món del disseny d’interiors, potser tiraria per aquí...

5)    Recordes quan i perquè has rigut per última vegada? Explica-ho si ho recordes.

Amb les pallassades de l’Arnau.


Ara tinc feina a concedir el premi. Som-hi !
  • A mis 29
  • Tot just comencem a caminar cap a Rússia
  • Espera etiopie 
  • Un viatge diferent, l’adopció
  • Etiopia nos espera

Una abraçada!!!  

5 comentaris:

  1. Aleeee guapa me alegro de haberte dado tu primer premio....hace mucha ilusión!!! A mi también me encantan las ensaladas!!

    Un besito gordo, ester

    ResponElimina
  2. M'ha agradat conèixer-te una miqueta més. Coincideixo amb tu amb les postres... el couland!
    Un petó!

    ResponElimina
  3. Gràcies pel premi.
    Estaria bé que poséssis els enllaços als blogs perquè així podria veure'n algun que no conec...
    Laura.

    ResponElimina
  4. Merci guapissima pel premi!! Avui mateix m'hi poso (espero i desitjo... :) ), que estic molt absent ultimament! Petonas!

    ResponElimina
  5. Gracias, me hace mucha ilusión. Comparto lo de las ensaladas y el chocolate.
    Un saludo.

    ResponElimina