dijous, 26 d’abril del 2012

Avui, per ella

Quan vam decidir que era el moment per ser pares i per tant adoptar ens vam plantejar com dir-ho.  Ens havíem de casar perquè la sol·licitud ho requeria… Ostres, se’ns girava feina: Anunciar que ens casàvem i que volíem ser pares.  Això volia dir: anunciar-ho a la família propera, llunyana i amics. Per nosaltres el casament no era el més important, ho hem viscut com un tràmit per poder adoptar. Evidentment hi ha alguna cosa que ha canviat.  Ara quan parlo de l’Arnau m’omplo la boca quan dic que és el meu home i m’encanta!  

Així que el passat agost ens vam començar a moure per preparar els papers del casament. L’idea principal era no dir-ho a ningú i anunciar-ho quan ho tinguéssim fet... però quan vam anar a l’Ajuntament ens van dir: Senyors, qui seran els testimonis? Upppps! Així que ho vam dir a pares i a germans.

El dia 28 d’octubre ens casava el nostre cunyat a l’Ajuntament del seu poble i sense tenir-ho preparat va ser un casament a mini escala. Amb ram, vel i corbata inclosa, obra dels nostres nebots que volien veure els tiets mudats...  L’endemà mateix ho vam anunciar  a tiets, cosins i amics. Durant aquest temps hem pogut veure reaccions de tot: de sorpresa, d’alegria,  d’il·lusió... i d’altres no tan esperades.

I és amb les primeres amb les que em quedo...

A tu amiga, que el moment en què t’ho vaig explicar et vas emocionar, et vas il·lusionar...

A tu, que estàs pendent i vius el nostre procés.

A tu, que aviat et veurem vestida de núvia.

A tu, amb qui em sento tanquil·la i relaxada.

A tu, amb qui comparteixo les ganes de formar una família.

Per aquests moments i pels que vindran d’ara en endavant... Gràcies.


  

6 comentaris:

  1. Pues enhorabuena aunque con un poquito de retraso, la verdad que estas cosas cuando no te las propones mucho, salen mejor, y se suelen disfrutar mucho verdad?

    Besitos

    ResponElimina
  2. Que bonito es el amor!!!!y las palabras que le dedicas al final.
    felicidades con retraso.

    un beso

    ResponElimina
  3. Enhorabona guapa!! És un tràmit, sí, però també canvia alguna cosa quan has signat els papers. A mi, gairebé vuit mesos després, encara em resulta difícil parlar del meu "home" (o "marit" que mai ho utilitzo), però m'agrada també!
    Les reaccions... doncs de tots colors, i tant!! Però segur que no es podran comparar amb els comentaris que ens tocarà rebre quan el fet d'adoptar sigui vox populi... jo ja em començo a preparar, jejeje!

    ResponElimina
  4. Como me suena tu historia, si parece calcada a la nuestra. Así es la vida, por desgracia, a veces hay gente que no entiende este tipo de uniones digamos más privadas o diferentes, pero como tu bien dices siempre debemos quedarnos con lo bueno. Un saludo.

    ResponElimina
  5. Sou una parella magnífica i comparteixo el vostre somni perquè a vosaltres us farà ser més feliços!
    Si vosaltres ho sou jo també ho seré!
    Us agraeixo el que m'heu fet sentir amb 2 minuts de lectura!!!
    petons i us estimo!!!

    JUJU

    ResponElimina
  6. Quines paraules mes maques i emocionants!!!!

    ResponElimina